Vilken vecka?

Är fortfarande liiite osäkert vilken vecka jag är i, men ganska säkert kunde dom säga att man nu är i v 17. Skulle få komma tillbaka om några veckor, för lite mer uppföljning. Men det känns som det börjar arta sig iaf =)

Mest glad är jag över att det verkligen är nånting där inne. Har omedvetet skrämt upp mig själv tidigare med att allt kanske bara är inbillning. Och att ultraljudet inte skulle visa nånting. Hade varit riktigt pinsamt det.

Publicerat den: 2008-02-29 kl 13:10:34 | Kommentera här! 4 st


Kommentarer
Tanya

gumman då, klart det va en liten krabat där inne =)

Lotten

okej =) när gick du på pc då? osäker på vecka å sånt så gå med på www.familjeliv.se där står d om barnets utveckling i kroppen och massa annat kul man vill veta. jag å min pojkvän är medlem där och
heter MickeoLotten. och jag säger bara de.det är underbart och vara mamma man kan inte älska någon mer n ett litet barn av sitt eget kött å blod! så ta hand om dig och din mage!

2008-02-29 @ 23:06:04
Länk: http://www.nogg.se/lotten
Gabriella

Är du gravid?! Det visste jag inte. GRATTIS!!

2008-02-29 @ 23:42:02
Länk: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
jessica

va kul för dig gumman tog ni reda på vad det var för kön*super nyfiken*
puss

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: