Gucci by Gucci

Blev en sväng med pulkan idag, dock inte riktigt som jag planerat. Iom att mamma och Ola var på väg ut och gå när vi skulle masa oss dit så blev det en liten extra tur med pulkan. Och det var nog liiite för långt.
Så sista biten fick jag bära lilleman, för han orkade inte sitta upp längre.

Hade då ist tänkt gå hem och byta till vagnen, och följa med ut på en promenad. Men man är hyfsat mör i kroppen efter att ha burit en över 7kg tung klump. Så vi stannade hemma ist.
Oliver somnade på våran säng direkt jag klätt av honom.

Igår fick jag min julklapp av äldsta brorsan. En parfym. Supertjusig flaska. Ser ut och känns riktigt exklusiv. Tung. Och luktar gott, så klart.
Kom då på mig själv att jag inte använt parfym på läänge. Typ.. 5 månader. Sen Oliver kom. Varför vet jag inte. Kanske jag varit rädd för att han ska få i sig av det.

Sen ang nyår så verkar det inte alls bli som jag tänkt (hoppats). För alldeles innan vi gick ut så ringde Tobias, och ville bjuda dit oss på nyår. Om vi inte hade annat för oss, förståss.
Det skulle isf bli potatisgratäng och nåt kött till middag. Och så klart något gott att dricka.
Men vem kommer då få den stora äran att köra? Jo, jag. Antagligen. Har svårt att tro att A vill vara nykter när han för en gångs skull är ledig nyårskvällen OCH dagen efter.

Men JAG hade juh för en gångs skull tänkt dricka nån god drink. Efs Oliver ändå är så duktig att äta annan mat, och ersättning. Men vi får se. Kanske är skit samma med alkoholen iaf..? Jag får väll unna mig nån drink nån annan gång ist kanske.

Publicerat den: 2008-12-28 kl 14:10:45 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Finfin flaska och gott doftar den också. :)

Ja, jisses... nyåret är runt hörnet bara. Dagarna går alldeles för fort. Hoppas du kan unna dig en liten drink för att både fira året som gått och det som komma skall. :)



Kram

2008-12-28 @ 16:53:53
Länk: http://annlouise.blogg.se/
Mamma Russin

ja, vi hade jättetrevligt..:) en genom go familj..

jag har valt att inte lägga upp några kort från vår date .. eftersom att sara har sin blogg låst.. men sara hade med sin superkamera så hon kanske lägger upp kort..:)



kram kram

2008-12-28 @ 17:48:03
Länk: http://enburkrussin.blogg.se/
Babbi

Bra present!

2008-12-28 @ 18:13:30
Länk: http://babbi.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: