Kille i rosa

Finns det egentligen nåt bättre än killar i rosa? Tror faan inte det! Är väldigt svag för män i rosa, speciellt rosa skjortor =) Tänk bara om min A kunde inse det..
Och så sant som det är sagt; Om man är riktigt manlig behöver man inte vara rädd för rosa. Kom ihåg det!

Såg Alfie igår (hade inte sett den innan.. sen, jag vet). Kände igen mig så mkt i filmen. Den var helt underbar! Så underbar att jag var tvungen att beställa den på CDON direkt efteråt..image13
..tog även och beställde Trolltider, alla avsnitt =) Gammal klassiker sen man var barn, som man bara inte kan vara utan! Så nu har man det man gör ett tag framöver, speciellt med tanke på att jag även har en massa Astrid Lindgren-filmer kvar att se =) Man blir helt enkelt aldrig för gammal för dessa filmer!




I sprit och kärlek är allt tillåtet!

350900-17

Publicerat den: 2007-10-21 kl 10:20:33 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Angela

:P YEY disney rullar! :P kul att du hittat min blogg nu har jag hittat din!

2007-10-21 @ 20:14:11
Länk: http://angy.blogg.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: