Äldre män ska det va!

..men det finns ändå gränser på HUR mkt äldre dom får va.
Mammas sambo har en polare som är riktigt het! Det har jag alltid tyckt. Så var han in på jobbet idag, och efteråt sa jag till mamma precis vad jag tyckte.
Hennes svar var: "Men då kan du satsa på han, för han och hans tjej har nyligt separerat."

SEN fick jag veta att han är minst lika gammal som mamma, om inte ännu äldre till och med. Alltså nånstanns mellan 40-50 år. Det var lite väl hårt.

Men hur faan kan den mannen se ut att vara högst 30-35, när han är så pass mkt äldre?
Står fortfarande fast vid att han är grymt het, men där går gränsen.

350900-17




Publicerat den: 2007-10-22 kl 18:38:27 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Jenny

Ha ha ha, ja där går gränsen ;-) Men det skadar ju inte att titta lite, he he he

2007-10-22 @ 21:37:18
Länk: http://www.mammatill2.blogg.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: