Vilken natt..

Säger bara det. Har varit kämpigt.
Att hålla reda på en gubbe, som för det första är helt och hållet på fel avdelning.
En gubbe som pissar i blomkrukor och på golvet (vet dom gör sånt på demensavd, men nför det första så var detta ingen demensavd, och för det andra; efs jag aldrig jobbat på en demensavd så har jag aldrig varit med om det förr).
En gubbe som vaknar så fort man går ut ur rummet.

Blev ganska lugnt och skönt senare på morronen, när han bara var uppe och stökade en gång på flera timmar. Dessutom så hade jag då hittat en tidning med en massa korsord och pyssel som jag fastnade med =)

Nu har man hunnit hem och varvat ner lite. Väntar på att kunna ringa ett samtal, innan man kan sova. Och jag hoppas verkligen jag får tid att sova idag.

Publicerat den: 2007-12-17 kl 07:30:13 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Julia

Usch gud vad hemskt! Kram

2007-12-17 @ 15:25:52
Länk: http://bagladies.webblogg.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: