Vad faan består jag av?

Började utrensningskuren i måndags kväll. Började med näst lägsta dosen, mamma trodde det skulle räcka för mig. Men icke.
Så igår kväll ökade jag till nästa steg. Inte en reaktion under hela dagen. Så ikv blir det ännu ett steg uppåt.

Det är skönt att man iaf får va ledig fram tills efter lunch, för att se hur det verkar. Och just nu är det helt underbart att vara ledig på förmiddagarna.
Först är det juh självklart skönt att bara jobba 5 timmar om dan. Och det är aldrig fel med lite sovmorrn.
Men sen är det dubbelavsnitt av Skilda Världar! =) 2 timmar såpa, och en väldigt bra sådan dessutom. Och det står jag för att jag tycker!

Hoppas riktigt starkt på julbord på Wärdshuset på söndag med familjen.

Sign





Publicerat den: 2007-12-12 kl 18:49:15 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Tanya

du är bara full av massa skit gumman! =P

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: