Outhärdlig trötthet

Det är ingen hemlighet att jag alltid är trött. Men så trött som jag är idag och som jag var igår.. och som jag den senaste tiden varit lite då och då.. det är ohållbart.
Det har gått för långt när man knappt orkar hålla upp ögonen trots att man sovit runt 7 timmar.

Var längesen jag somnade i soffan efter en dag på jobbet, men igår gjorde jag det.
Sen kunde man självklart inte somna när det väl var dags.

Varför denna trötthet? Har juh inte en jävla möjlighet att kunna ha nån fritid, för man inte har den orken.
Hoppas att det blir bättre och att man känner sig piggare nu när man ska total rensa kroppen på alla gifter. Har dock inte märkt av nånting än, fast jag egentligen borde det.
Tog juh ledigt nu från morronen, för att kunna hantera situationen. Får se om det blir jobb efter lunch.

Sign




Publicerat den: 2007-12-11 kl 10:26:47 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Tanya

fy vad jobbigt gumman! har du kollat upp varför du är ständigt trött? typ tagit nå prover å så, se om du typ har brist på nån viktigt vitamin eller liknande =) Jag har haft problem med trötthet en längre tid, men senast jag skulle kolla up det, så blev jag skickad till psykolog ist.. Så stå på dig, och be dom kolla upp ordentligt!

Jenny

Känner igen den där tröttheten som aldrig verkar vilja ge med sig :-S Vad är det för utrensning du håller på med ??? Kramen

2007-12-11 @ 13:49:31
Länk: http://www.mammatill2.blogg.se
Jenny

Jag har sökt ett USK jobb i stan (ett kortidsboende på Solliden) Tror jag nämnt det för dig förut. Ansöknings datumet gick ut nu i lördags så jag hoppas att de hör av sig... Hoppas den där rensningen blir som du tänkt, och att du mår bra på det!

2007-12-11 @ 23:12:44
Länk: http://www.mammatill2.blogg.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: