Helt slut

Haft fullt upp den senaste tiden, känns det som. Är helt slut i kroppen.



Andra natten på jobbet, som gubbvakt, gick riktigt bra. Hade juh lärt mig hur han fungerar, så man visste vad man hade att vänta sig, och hur man skulle göra. Han hade dessutom flyttat till rätt avdelning, där han verkligen hör hemma.

Vanliga nattpersonalen tyckte att jag iaf borde fått ha en TV på rummet, och en skön fåtölj. Visst, en TV hade juh inte varit helt fel. Men fåtöljen klarade jag mig utan. Hade juh för sjutton en hel säng! =) Så man somnade till en stund på morronen, var juh alldeles för lugnt då.

Sen hade dom visst sökt mig idag, för det fattas folk inatt. Men även om jag hade svarat i telefon så är jag tveksam om jag hade tagit på mig det. Är alldeles för trött för det. Ska dessutom jobba imorron natt.

Nu blir det läggdags, och en välbehövlig sovmorron imorron. Ska även hinna med att gratta Martin på 8-års dagen imorron =)

Hoppas på att hinna med lite mer uppdatering här imorron, med lite bilder.
Som inte har med jobb att göra =)

Ses i dimman!

Publicerat den: 2007-12-18 kl 22:17:15 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Jenny

Jo han kom ju till oss på Klövern igår em, men då hade jag redan hunnit sluta. Så jag jobbade "med" honom idag. Och han var hur lugn och gullig som helst. När jag jobbade på Lingonet i torsdags förra veckan var han ju också där, men satt då fast med grensele, vilket är/var helt idotiskt. Men nu när han får röra på sig som han vill är han lugnet själv :-) Skönt att du fick komma på en gång i måndags... :-) Kram

2007-12-18 @ 22:52:59
Länk: http://www.mammatill2.blogg.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: