Gott Nytt År!

Då var det nyårsafton. Ser fram emot det nya året. Kommer (förhoppningsvis) hända en hel del då.

En tillbakablick på det gågna året:


Har egentligen inte hänt så mkt det här året.

Det började med att jag gjorde min sista praktik på undersköterskeutbildningen, på Blomstergården. Hade en riktigt bra handledare, som gav mig fina betyg.

Ganska direkt efter det fick jag jobb där. Vikariat efter vikariat. Hade ständigt jobb där under 6 månader. Trivdes hur bra som helst.

Sen blev det mindre jobb, efter sommaren. Så då gick jag tillbaka till det andra jobbet, och höll mest till där den sista tiden.

Dom sista månaderna det här året var egentligen riktigt jobbiga. En massa bråk hemma.
Men så kom vändningen; jag blev på smällen. Ja, det är sant.
Vem hade kunnat tro att en sån sak händer när man aldrig har sex? Inte jag iaf. Men så blev det, och så blir det. Kommer alltså bli mamma slutet på sommaren/början på hösten 2008 (om allt går som planerat, förstås).

image70
Så denna nyårsafton blir alkoholfri, liksom dom senaste veckorna har
varit för mig.
Men just för nu så gör det inte mig ett skit!
Är över huvud taget inte ens sugen på alkohol. Antingen beror det på graviditeten eller så är det pga förkylningen man dragit på sig. Som om det inte var nog med allt annat.

Ta det lugnt med alkoholen ikväll!
Ses nästa år!

Publicerat den: 2007-12-31 kl 14:04:06 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Carolina

GOTT NYTT ÅR :)

2007-12-31 @ 21:37:29
Länk: http://melikey.blogg.se
Sarah

Grattis till graviditeten! Vad kul :)

2008-01-01 @ 23:47:50
Länk: http://sarahburstrom.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: